نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی : گروه های مقاومت پاسخ وحشی گری رژیم صهیونسیتی را به موقع خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 18 October 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: ابراهیم عزیزیضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی به ویژه حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه گفت: مدعیان حقوق بشر امروز دقیقا کجا هستند و چرا صدایی از آنها در نمی آید.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی با این جنایات بیش از پیش منفور جهانیان خواهد بود، افزود: این رژیم کودک کش مکافات عمل خود را خواهد دید چرا که خون انسان های بیگناه را بدون هیچ جرم و جنایتی بر زمین می ریزد.

عزیزی با بیان اینکه مجامع بین المللی باید هر چه زودتر جلوی جنایت های این رژیم جعلی را بگیرد، افزود: رژیمی که در تلافی شکست سنگین خود زنان و کودکان و بیماران را هدف قرار می دهد، قطعا رژیمی سفاک و ضد بشری است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات قطعاً باید محاکمه شود، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز گفتند، آمریکا نیز در این قضیه مسئول است و باید مسئولیت خود را بشناسد.

عزیزی خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت پاسخ وحشی گری رژیم صهیونسیتی را به موقع خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار